Don't Stop the Muzic !!!

Mary

1. Cum aţi ajuns în trupa extazy-dance?

-Totul a început de la trupa cartierului, dar cum mulţi din păcate au renunţat pentru alte pasiuni ne-am reunit cu alta trupă care sa destrămat, si am format o nouă familie.
2.Descrieţi o amintire plăcută din trupa?
-Cea mai plăcută amintire pană acuma a fost la Vorona
3.Descrieţi o amintire neplăcută din trupă?
-Nu prea am avut parte de amintiri neplăcute în trupă, dar sper sa nu am.
4.Ce doriţi sa realizaţi la trupă?
-Sa ajungem printre cei mai buni.
5.Dacă vi se v-ar face o oferta din alta trupă,v-ati duce?
-Nu m`as duce nicăieri.
6.În afara de dans ce alta pasiune mai aveţi?
-A doua pasiune a mea sunt ieşirile cu prietenii.
7.Dansator preferat:
-Nu am nici un dansator preferat.

14 comentarii:

Madu spunea...

Mary

>:D<


zabalaoasaaaaaa


>:D<
:*
:X

zuzza spunea...

myk :X

super fain trupa...suntetzi tatzi frumu...cool:X:X


besk fay...si pe mya:X:X


dansatzi super fain...>:D<>:D<

Special pentru EA! spunea...

Frumoasa pozaaa:X
:*
mult succes in continuare...:*

Anonim spunea...

mary:X bravo mary pt tot...felicitari trupei dar in special lu mary pt ca e cea mai buna...se stie...te poop.besk:*:X [BuBu]

Ioanna spunea...

bravoo tuu :*:*:*

RoBeRtO spunea...

Este a mea:X cea mai buna e zabaloasa mea >:D<

Gumaa spunea...

Bv sormeaa :x

Chiar daca ma mai disperi cateodata (mai tot timpul) tot ''te iubesc'' :">

Si succes in cotinuare :x Bv ExTazy ;;)

Cei mai buni :x

Anonim spunea...

fruuum` . :x

Anonim spunea...

normal k mary ii cea mai buna:X:X:X...vorba lu gajiutu

zabaloasa noastra:*:*:*:*

esti o scumpha mik:X:X:*:*

mya:X spunea...

e cea mai buna prietena a mea si nu uit ce face pt mn....te iubesk moolt fata.......:(....sa nu ma uiti:-s:X...nici eu nu am sa te uit>:D<

Mary spunea...

Nu te uit Mya:X
Sunt alathuri de tine cand tie greu doar tiam promis asta:X
Te iubesc mult:X
Va iubesc extazy:x

Speedy ;x spunea...

bv mary ..


tine-o tot asa;x

:*..defapt bravo la toata trupa;;d

Anonim spunea...

mary esti foarte frumoasa si dansezi foarte bine pa si pupici.BAFTA EXTAZY

Unknown spunea...

buna ma cheama Richard am vazut cateva videoclipuri cu voi si sincer imi place eu sunt in tupeu din brasov nustiu daca ai auzit sau asa cv mi-as dori sa va cunosc sa socializam ee ok uite id meu wolfkira77@yahoo.com

Trimiteți un comentariu